zondag 12 januari 2014

Reflectie

Reflectie:


Ik vond deze periode aan de ene kant wel goed gaan, want mijn werkhouding en gedrag tijdens te les was gewoon goed. 
Aan de andere kant ging het weer niet goed omdat we dus een opdracht hadden gekregen (een tijdschrift maken) en iemand van de groep kwam pas de laatste dag met zijn deel (en dat deel was niet eens alles van wat diegene moest maken). 
Daarom heb ik voor het tijdschrift ook een heel erg laag cijfer gehaald. 
Mijn andere cijfers deze periode zijn ook niet echt goed omdat we wel steeds gewoon toetsen kregen Enzo maar we werkten niet uit het boek, terwijl ik het wel handiger vind dat we sommige lessen wel uit het boek werken. 
De volgende periode wil ik mijn cijfers gaan verbeteren want dat moeten wel voldoendes gaan worden. 
Dat ga ik doen door zelf opdrachten uit het boek te maken (bv als we een grammatica toets krijgen de opdrachten die bij grammatica horen maken). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten