zondag 12 januari 2014

Tijdschriftreader – hoofdstuk 1 – opdracht 6 (korte leesautobiografie)

Korte leesautobiografie:



Hallo mijn naam is Karima, ik ben een van de schrijvers in dit tijdschrift. 
Mijn lievelingsboek is de dag dat alles anders werd. 
Het liefst lees ik realistische boeken en boeken met een spannend verhaal.
Ik heb niet egt een lievelingsschrijver, maar omdat ik de dag dat alles anders werd het leukste boek vind ga ik voor Jennifer Castele (zij is de schrijfster van het boek de dag dat alles anders werd).
Ik lees het liefst als ik niks te doen heb. 
Meestal lees ik geen tijdschriften maar ik vind de hitkrant wel een leuk tijdschrift. 
Als ik zelf een boek zou schrijven zou ik het over 2 beste vriendinnen schrijven die heel erg verschillen. 
Als ik zelf een personage in een boek zou zijn, zou ik het liefst een beste vriendin van iemand willen zijn. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten